Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Η Αντιμετώπιση του Πελάτη

Έχω αναφερθεί ξανά για τα τρένα και την ακρίβεια των δρομολογίων τους, όταν δεν καθυστερούν. Έτσι δεν είναι καινούριο το ότι βίωσα (άλλη) μια καθυστέρηση. Ξεκινώντας ακόμα το πρωί για Μάνχαϊμ μας ανακοινώθηκε ότι θα έχουμε μια καθυστέρηση 40 – 60 λεπτών μέχρι το Άουγκσμπουργκ (πρώτο σταθμό του τρένου μετά το Μόναχο). Η διαδρομή κανονικά καλύπτεται σε 40 λεπτά άρα θα ήταν σημαντική η καθυστέρηση (λόγω πτώσης τάσης – τα ίδια προβλήματα μου είπαν πως είχαν το πρωί και στο Μάνχαϊμ και ότι όσο χειμωνιάζει και κατεβαίνουν οι θερμοκρασίες τέτοια θα βλέπουμε συχνά – το μέλλον θα δείξει), Τελικά φτάσαμε μετά από δύο ώρες και 10 λεπτά περίπου με καθυστέρηση πάνω από 100 λεπτά. Το ιδιαίτερο ήταν ότι αμέσως μετά μας μοίρασαν χαρτιά για να ζητήσουμε αποζημίωση. Ήταν σφραγισμένα από τον ελεγκτή και ανάλογα με τι εισιτήριο ταξίδευε ο καθένας ήταν και το είδος της αποζημίωσης. 50% έκπτωση σε επόμενο ταξίδι ή για μένα που έχω κάρτα απεριορίστων διαδρομών 2ης θέσης 10€. Έτσι έμαθα ότι αν το τρένο έχει καθυστέρηση πάνω από 60 λεπτά δικαιούμαι αποζημίωση (την προηγούμενη φορά με 75’ δεν μας είπαν τίποτα) που αν ξεπεράσει τα 120’ ανεβαίνει. Μια άλλη συνέπεια ήταν ότι το τρένο δεν θα συνέχιζε μέχρι τον τελικό του προορισμό (Βερολίνο) αλλά θα σταμάταγε στη Φραγκφούρτη!
 
Οι άσπρες λουρίδες δεξιά αναφέρονται σε καθυστερήσεις


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου