Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

Σπίτι: Πώς Βάζεις Τηλέφωνο

Όλες οι φωτογραφίες είναι απόψεις της παλιάς πόλης της Χαϊδελβέργης
Το να βάλεις τηλέφωνο είναι μια ιδιαίτερη εμπειρία, όπου και να το θέλεις αυτό. Έχω περιμένει στην Ελλάδα για καινούριο τηλέφωνο τρεις φορές και άλλες κάμποσες για μεταφορά. Την πρώτη, το ’84, έκανα την αίτηση για νέα γραμμή στη Μυτιλήνη, περίμενα κάνα χρόνο, έφυγα για Αθήνα και την πήρα μαζί μου. Εκεί έπεσα σε περίπτωση που έβαζαν στην περιοχή τηλέφωνο και μου ήρθε σε λίγες μέρες (κι επειδή ήξερα πως είναι δύσκολο να αποκτήσεις τηλέφωνο είχα νοικιάσει σπίτι που ήδη είχε γραμμή οπότε το πλήρωσα ακριβότερα σαν δεύτερο, έτσι ήταν τότε η πολιτική για αποτροπή διπλών γραμμών σε σπίτια). Μετακομίζω το ’86 στην Ηλιούπολη και ζητάω να μεταφέρω το τηλέφωνο. Μου ζήτησαν να περιμένω 1 χρόνο, γιατί ήταν, λέει, πολύ φρέσκο (και η αίτηση και η γραμμή)!
Αργότερα το ’91 χρειάστηκα τηλέφωνο στο Άργος. Μετέφερα ένα από τη Μυτιλήνη που ανήκε σε μια άρρωστη θεία μου που έμενε μαζί μας και, ως κατ’ εξαίρεση, μου το έφεραν «μόνο» μετά από 4 μήνες. Το ’92 η μεταφορά στον Πύργο ήταν εύκολη όπως και όλες οι μετέπειτα που γινόταν μέσα σε μιά βδομάδα μετά την αίτηση (εκτός από το ’99 που ήταν πρόβλημα του κατασκευαστή του σπιτιού και λάδωσα για να το ξεπεράσω). Το ’96 στο Διδυμότειχο ζήτησα Τρίτη καινούρια σύνδεση και την Πέμπτη η γραμμή ήταν έξω από το σπίτι μου κι από κει και πέρα ήταν δικιά μου δουλειά τα υπόλοιπα.
Με τις εμπειρίες, λοιπόν, αυτές είχα την εντύπωση ότι κάτι παρόμοιο θα συνέβαινε και εδώ. Και ψιλοκαθυστέρησα να κάνω αίτηση. Μπήκα στο σπίτι στις 14 του Σεπτέμβρη και έκανα την αίτηση στις 26 (μέχρι τότε βολευόμουνα με τα κινητά). Όμως το τηλέφωνο ήρθε στις 28 του Οκτώβρη. Ένας μήνας για να αποκτήσω τηλέφωνο. Απίστευτο μου φαινότανε.

Βέβαια, φταίω κι εγώ. Δεν πήρα από το ΟΤΕ της Γερμανίας (την Deutsche Telekom, νυν ιδιοκτήτρια του δικού μας ΟΤΕ). Πήγα από εναλλακτικό πάροχο: την Vodafone. Δεν ξέρω τι θα γινόταν στην άλλη περίπτωση. Τα δεδομένα μου όμως είναι αυτά. Βλέπετε η DT ήθελε 40€ το μήνα τηλέφωνο και ίντερνετ + 5 για τσάμπα τηλεφωνήματα στην Ελλάδα με συμβόλαιο για 2 χρόνια ενώ η άλλη πάλι 2ετές συμβόλαιο με 20 + 4 τον πρώτο χρόνο και 30 + 4 τον δεύτερο. Σαφής η διαφορά (45 – 28 = 17 το μήνα μέσον όρο). Το καλό ήταν πως όλο το διάστημα αναμονής είχα ίντερνετ (και δυνατότητα να παίρνω σε σταθερά στη Γερμανία) με μια πατέντα αντίστοιχη μ’ αυτή που διαφημίζει κάτω η ΤΕΛΑΣ – μέσω κινητής τηλεφωνίας με ένα στικάκι που έμπαινε στο μόντεμ. Αλλά άλλο πράγμα το σταθερό. Και με ταχύτητα ίντερνετ 16000 Kbps που τα «είδα» πραγματικά. Έβαλα να κατεβάσω κάτι και είχα μέση ταχύτητα 1,5MB. Για ανέβασμα μου λέει 1400 Kbps που κι αυτά πρέπει να τα έχω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου