Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Η Σημαία της Βαυαρίας

Το χρώμα της Βαυαρίας είναι το γαλανόλευκο! Η επίσημη σημαία του κρατιδίου είναι δυο λωρίδες, μια γαλάζια και μια άσπρη, αλλά η ανεπίσημη σε καρό (ή μάλλον σε ρόμβο - το καρό παραπέμπει σε τετράγωνο), βασικά κυριαρχεί παντού. Κι αν δεν ξέρεις ιστορία νομίζεις πως βρίσκεσαι στην Ελλάδα! Κάπως έτσι μου έκανε πλάκα, την πρώτη φορά που είχα έρθει εδώ πριν χρόνια, ένας φίλος. Μου έδειξε έναν ιστό σημαίας με τη γαλανόλευκη κορδέλα και μου λέει πως είναι κοντάρι για Ελληνική σημαία (δεν αμφέβαλα όπως μου το ‘πε). Σε λίγο μου δείχνει κι άλλο. Με παραξένεψε λίγο και μου ‘σκασε στο μυστικό. Η συγγένεια της Ελλάδας με τη Βαυαρία πέρασε μέσα από τον Όθωνα κι έτσι έχουμε πολλά κοινά. Η σημαία του κρατιδίου η επίσημη αποτελείται από μια λωρίδα γαλάζια και μια λευκή αλλά η ανεπίσημη αγαπημένη είναι με ρόμβους εναλλάξ λευκούς και γαλάζιους.
Το γαλανόλευκο (που ήταν το χρώμα του βασιλείου της Βαυαρίας από τον 16ο αιώνα τουλάχιστον) το μοστράρουν όπου θέλουν να δείξουν ότι κάτι είναι βαυαρικό. Και μπλεκόμαστε με το παρόμοιο Ελληνικό. (στην πραγματικότητα είναι έναν τόνο πιο ανοιχτό, αλλά πρέπει να το προσέξεις).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου