Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

Τα Ταξί

Ναι, τα ταξί είναι ελάχιστα. Ίσως επειδή τα ΜΜΜ είναι αποτελεσματικά μετακινούνται με αυτά οι περισσότεροι. Υπάρχουν ελάχιστα σε πιάτσες κι από κει και πέρα στο δρόμο είναι σπάνιο φαινόμενο. Ακόμα και στο κέντρο (του Μονάχου). Και για τους κουστουμάτους ακόμα. Όταν μια φορά χρειάστηκα ταξί προσπάθησα να βρω κάνα τηλέφωνο να καλέσω ατύχησα! Το να σταθείς στο δρόμο και να περιμένεις για να σηκώσεις το χέρι και να σταματήσει μάλλον πρέπει να ανήκει στη σφαίρα της φαντασίας. Δεν ξέρω τι γίνεται στο κέντρο και σε ώρες αιχμής, πάντως δεν το έχω δει. Αντίθετα, έχω δει ταξί σε πιάτσες. Πάντως, όπου είδα ταξί, αυτό ήταν μεγάλου σχήματος. Π.χ. Mercedes από τη γειτονική Στουτγάρδη (ντόπια BMW, περιέργως, δεν έχω δει), στέησον ή το Zafira το δικό μου παίζει πολύ. Ή στυλ βανάκι.

Αντίθετα τη νύχτα κυκλοφορεί πολύ ταξί (παρά την ύπαρξη συγκοινωνίας). Για τιμές δεν ξέρω, πάντως όπως μου είπαν πως από το κέντρο μέχρι το αεροδρόμιο (περίπου 30 χλμ και εκτός πόλης) μια οικογένεια, με αρκετά άτομα και πράγματα, πήρε βανάκι και έδωσε 65 € (με τα ΜΜΜ ήθελαν 19 € + την ταλαιπωρία)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου