Κυριακή 15 Αυγούστου 2010

Σήμα Καμπάνα

Αφορμή για το σημερινό θέμα μια διαφήμιση της Κοσμοτέ. Έχει σήμα καμπάνα!
Πέρυσι, ενόψει της μετακίνησης στη Γερμανία και με διάφορες εκκρεμότητες για εκεί, ψαχνόμουνα. Ήθελα σπίτι και έψαχνα διευθύνσεις με σχετικές αγγελίες, έψαχνα ξενοδοχεία, έψαχνα δρομολόγια, έψαχνα τι θα κάνω με τηλέφωνο (τιμολόγια και εταιρίες) κλπ. Και μιας και είχα συνηθίσει να ψάχνω μέσω ίντερνετ, ήθελα να έχω μια σύνδεση για ένα μήνα. Η λύση ήταν σύνδεση μέσω κινητού τηλεφώνου.
Φέτος, υπάρχουν διάφορα πακέτα με προπληρωμένο ίντερνετ. Το κόστος τους μπορεί να είναι αρκετά ψηλό, αλλά η περυσινή μου ανάγκη μου στοίχισε γύρω στα 130€! Φέτος είναι 49€ για τις πρώτες 15 - 20 μέρες κι από κει και πέρα γύρω στα 2€ τη μέρα (με όριο το 1GB τι γίνεται μετά δεν ξέρω). Στη Γερμανία πληρώνω αντίστοιχα για να έχω ίντερνετ όταν κινούμαι με το τρένο ή 3€ για 1 μέρα, ή 10€ το μήνα για 500ΜΒ (κι από κει και πέρα ογκοχρέωση) ή 15 - 20€ το μήνα για 5GB σε πλήρη ταχύτητα (3G) κι από κει και πέρα χαμηλή ταχύτητα (απλή GPRS που σημαίνει αντίστοιχη με τα μόντεμ τα παλιά).
Το επόμενο πρόβλημα που είχα να αντιμετωπίσω ήταν με ποια εταιρία θα συνδεθώ. Εγώ έχω (καρτο)κινητό τηλέφωνο της τότε Τελεστέτ και νυν Γουίντ από το 1997. Το πρόβλημά μου ήταν πάντα ότι όταν ερχόμουνα στο χωριό, σήμα είχα μόνο αν έβαζα τη συσκευή σε συγκεκριμένη θέση (κι αυτό όχι πάντα). Δοκίμασα με κεραία όπως του αυτοκινήτου, δοκίμασα διάφορα, αλλά καμία διαφορά. Κάποια στιγμή η Μαρία απόκτησε κι αυτή τηλέφωνο και ήταν στην Κοσμοτέ. Τα πρώτα χρόνια το πρόβλημα ήταν το ίδιο, αλλά ένα καλοκαίρι ήρθαμε και η Κοσμοτέ επιτέλους είχε "σήμα καμπάνα" μιας και είχε τοποθετηθεί κεραία απέναντι απ' το χωριό. Έτσι, για τη σύνδεση στο ίντερνετ επιλέχθηκε η Κοσμοτέ. Αλλά, μάπα το καρπούζι. Από το σπίτι η σύνδεση ήταν GPRS κι αυτό εάν έπιανε. Συνήθως δεν γινότασν εφικτή η σύνδεση κι έτσι ή συνδεόμουνα μέσω του παλιού κλασσικού μόντεμ (χωρίς να έχω ταυτόχρονα τηλέφωνο και με χρονοχρέωση ΕΠΑΚ) ή το έπαιρνα στην παραλία κι εκεί έκανα όση δουλειά μου επέτρεπε η μπαταρία του φορητού.
Φέτος η Γουίντ είχε προσφορά (για όποιον πρόλαβε να την ενεργοποιήσει) 1,5GB το μήνα δωρεάν μέσω του κινητού τηλεφώνου. Την ενεργοποίησα από το Πάσχα για να την έχω τώρα. Παιδεύτηκα λίγο μέχρι να βρω τις ρυθμίσεις για τη σύνδεση με το Νόκια 6300 που είχα, αλλά όταν τις έβαλα είδα πως είχα σύνδεση κι από το σπίτι στο χωριό! Ναι, εκεί που το σήμα το πιάνω στη γωνία! Κι όταν έφερε ο Δημήτρης τη δική του συσκευή με υποστήριξη 3G είδα και τέτοιο σήμα! Όχι πως έχω συνέχεια σύνδεση. Αλλά γενικά έχω!
Συμπέρασμα: για σύνδεση στο ίντερνετ μέσω κινητού τηλεφώνου δεν φτάνει να έχει σήμα καμπάνα το τηλέφωνο. Πρέπει να υποστηρίζεται και η μεταφορά πακέτων δεδομένων, κάτι που δεν είναι αυτονόητο.
Και μια που τ' αναφέραμε, κάτι που μου θύμισε η κόρη μου: Κουίζ: Ποια εταιρία έχει "σήμα καμπάνα" στην περιοχή Αγία Παρασκευή του Αγίου Στεφάνου (σικ!) Αττικής?
Απάντηση: Καμία. Όχι καμπάνα δεν έχουν, αλλά ούτε κουδούνι. Καμία παύλα συνήθως, μέσα στα σπίτια και οι συνδρομητές βγαίνουν στα μπαλκόνια, σκαρφαλώνουν σε δέντρα κλπ αν θέλουν να τηλεφωνήσουν. Αλλά αν θέλει κάποιος άλλος να τους πάρει? Ε, τι να κάνουμε. Υπομονή μέχρι ή ν τύχει να περάσει λίγο σήμα απ' την περιοχή(!) ή να βγει ο καλούμενος έξω οπότε να πάρει το μήνυμα πως τον ψάχνανε (κάποτε)!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου