Με την ευκαιρία που κατεβήκαμε στην Ελλάδα και τη ζέστη που είχε τις μέρες αυτές και ειδικά την Κυριακή των εκλογών είπαμε να κάνουμε κι ένα μπάνιο στη θάλασσα. Άνοιξη μεν ακόμα αλλά με το θερμόμετρο στους 31 βαθμούς και πάνω θεωρητικά μια χαρά φαινότανε. Επιλέξαμε το Καβούρι και κάναμε μια βουτιά κι εκεί φάνηκε πως άλλο η θερμοκρασία της ατμόσφαιρας κι άλλο το να βουτάς στο νερό.
Διεστραμμένες ψυχές (αστυνομικό διήγημα του Ντάσιελ Χάμετ)
Πριν από 16 ώρες
