Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Βενζίνες

Για την τιμή της βενζίνας τι να πω; Τα έχω ήδη πει. Και μάλιστα όχι μία αλλά δυο φορές, την πρώτη αναφέροντας για τα είδη που υπήρχαν αν και μάλλον σύντομα μιας και ήταν στις αρχές ακόμα και με μικρές εμπειρίες εδώ, ενώ τη δεύτερη είχα αναφερθεί στις τότε τιμές όχι μόνο στη Γερμανία αλλά και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Βέβαια να μιλάς γενικά για τα καύσιμα και να μην αναφερθείς στην τρέχουσα τιμή τους είναι δύσκολο ως και άτοπο. Εκείνο όμως που μου φαίνεται πιο ενδιαφέρον σήμερα είναι τα είδη της βενζίνας. Υπάρχουν κάποιες αλλαγές γι' αυτά αποφάσισα να γράψω και πάλι για βενζίνες. Θα αναφερθώ και στις τιμές απλά για να υπάρχει σύγκριση μεταξύ τους. Κι επειδή μόλις γύρισα από μια εκδρομή στην Πολωνία να αναφέρω και τι τιμές συνάντησα εκεί: Γύρω στο 1,30 - 1,32€ είναι (για τη κανονική 95άρα βενζίνα που χρησιμοποιώ - το πετρέλαιο κι σ΄αυτή την περίπτωση είναι φθηνότερο).

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Απογραφή

Χθες απογραφήκαμε στη Γερμανία αφού εκτός από την Ελλάδα, απογραφή φέτος γίνεται και στην Γερμανία (και στην Ιταλία απ' ότι μας είπε ο απογραφέας μας). Για την Γερμανία η λέξη "απογραφή" δεν είναι σωστή. Γιατί σύμφωνα με τους ορισμούς της στατιστικής επιστήμης απογραφή κάνω όταν εξετάσω ολόκληρο τον πληθυσμό ενώ όταν εξετάζω ένα μέρος αυτό λέγεται δειγματοληψία. Και απ' ότι διαβάσαμε στο αντίστοιχο σάιτ αλλά μας ενημέρωσε και ο απογραφέας, οι ερωτήσεις γίνονται στο 10% του πληθυσμού (μόνο).

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Επιστροφή και Πάλι

Επιτέλους, επιστρέψαμε από τις εκδρομές. Τρεισήμισι χιλιάδες χιλιόμετρα περίπου (και βάλε, και βάλε) κάναμε. Βερολίνο, Βαρσοβία, Κρακοβία και καμπή του Έλβα, στην πρώτη δόση, Μέλανας Δρυμός στο καπάκι, δεν ήταν και εύκολα. Τέλος πάντων, τέλος καλό, όλα καλά. Και το καλύτερο πως Stau (στάου = μποτιλιάρισμα) συναντήσαμε μόνο δυο φορές, από κάνα τέταρτο με εικοσάλεπτο μόνο! Μια στην Κρακοβία και μια στο Φράιμπουργκ (η μεγαλύτερη πόλη στο Μέλανα Δρυμό όπου και μείναμε). Θα τα πούμε αναλυτικά εν ευθέτω χρόνω. Να βρω καιρό να ξεδιαλέξω τις φωτογραφίες πρώτα. Που με τόσες που είναι άντε να δούμε πότε θα βρεθεί. Προς το παρόν, έχω ρίξει μια ματιά μόνο (όχι να διαλέξω και για το μπλογκ, απλά να δω τι σαβούρα υπάρχει να πετάξω μερικές πριν τις αρχειοθετήσω) μόνο όσες είναι απ' την Πολωνία κι αυτές όχι όλες.
Υπομονή λοιπόν. Από Δευτέρα επιστροφή στο σχολείο οπότε κάτι υπάρχει στα σκαριά, κι όσο για τα καινούρια να δούμε αν θα προλάβω πριν κλείσουν τα σχολεία (τέλος Ιουλίου δηλαδή)!

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Ανέκδοτα, να μη Χανόμαστε

Για να μην χανόμαστε, κι επειδή το να γράψω για την Πολωνία θέλει χρόνο (να διαλέξω φωτογραφίες, να γράψω κείμενα κλπ) κι επειδή είμαι στο ταξίδι και τώρα βλέπω πράγματα, άρα δεν υπάρχει καιρός για γράψιμο, να κεράσω ένα ανέκδοτο που πήρα πριν λίγο καιρό!

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Δουλεύτε ρε....

Η τσίκνα που ανεβαίνει στο βάθος, χαρακτηριστική.
Ε, αυτό το μπλογκ πια έχει αποκτήσει διεθνές ενδιαφέρον και κύρος. Είναι να μη γράψει κάτι, αμέσως τα διεθνή μέσα να το αναμεταδώσουν ή να το υποστηρίξουν ή να το πολεμήσουν. Έγραφα στις 25 του Μάη πως είχα την αίσθηση πως οι Γερμανοί δουλεύουν λιγότερο από τους Έλληνες. Και πως δεν έχω αριθμητικά στοιχεία. Τσουπ: από τη Γαλλία έρχεται η υποστήριξη. Να νούμερα, να στοιχεία δίκιο έχεις μου λέει. Κι εκείνη η μικρή πύλη του ίντερνετ στην Ελλάδα, η πώς τη λένε; Ιν νομίζω, άντε να το αναμεταδώσει (αποφεύγοντας να αναφέρει η ζηλιάρα πώς και από πού ξεκίνησε αυτό). Το γράφω εδώ και το μαθαίνει η Μπιλντ οπότε τι; να μείνει πίσω; Βγάζει ανακοίνωση που με κατακεραυνώνει (πάλι ξεχνά να αναφέρει πώς και γιατί τα γράφει αυτά) και "αποδεικνύει" ότι όλ' αυτά είναι άδικα! Οι Γερμανοί δουλεύουν με το παραπάνω! 40,4 ώρες τη βδομάδα με δεύτερους τους Έλληνες με 39,7 και πάμε κατεβαίνοντας.

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Αμβούργο Τέλος

Τέλος στο αφιέρωμα στο Αμβούργο σήμερα, που αρκετά κράτησε. Βλέπετε το Αμβούργο μας άρεσε πολύ και τραβήξαμε πάρα πολλές φωτογραφίες. Έτσι σήμερα θα παρουσιάσω μερικές που είναι λίγο ανακατεμένες. Από διάφορες περιοχές της πόλης που απλά δεν "χώρεσαν" στο αντίστοιχο κομμάτι.

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Αστικές Συγκοινωνίες Αμβούργου

Για το σημερινό σημείωμα θα μπορούσε να είναι ένα τυπικό, αυτό που υπάρχει σ' όλη τη Γερμανία. Η συγκοινωνία στο Αμβούργο γίνεται με υπόγειο σιδηρόδρομο (μετρό δηλ). λεωφορεία και τραμ. Α! Και προαστιακό. Αμ δε. Εδώ τα πράγματα αλλάζουν!  Προφανώς και τα μέσα αυτά υπάρχουν (εντάξει το τραμ δεν είναι απαραίτητο, στις πόλεις με αναπτυγμένο το υπόγειο δίκτυο δεν πολυσυνηθίζεται). Όμως εδώ είναι λιμάνι. Είναι ποτάμια κι έτσι στις αστικές συγκοινωνίες εντάσσονται και ειδικά καραβάκια. Επίσης κάποια άλλα τρένα, διαφορετικά, που είναι σαν τον προαστιακό αλλά κάπου διαφέρουν. Όμως αρκετά με την εισαγωγή, ας πάρουμε τα πράγματα με τη (φωτογραφική τους) σειρά.