Στις συγκοινωνίες; Ναι. Και μάλιστα στις σιδηροδρομικές. Παρόλο που η Γερμανία είναι απ' τους μεγάλους παραγωγούς τροχαίου υλικού για τα τρένα και προμηθεύει και άλλες χώρες, δεν ξέρω γιατί και πώς αλλά στις γραμμές της κυκλοφορούν και γαλλικής κατασκευής τρένα! Υπάρχει μάλιστα και κατανομή. Για τα τρένα μεγάλων αποστάσεων υπάρχουν οι συρμοί της Ζίμενς. Αυτής που μας ταλαιπωρεί και στην Ελλάδα που δεν μπορεί να τελειώσει το μετρό γιατί τα έχωνε στους πολιτικούς απ' τους οποίους κανένας δεν τιμωρήθηκε γι' αυτό, αλλά για τιμωρία της δεν επιτρέπεται να πουλήσει πράγματά της στη Ελλάδα. Λεφτά δεν πήραμε αντίθετα πληρώσαμε όλα τα πανωπροίκια. Ποιο ήταν το αποτέλεσμα; Να μην μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τους νέους σταθμούς του μετρό, αφού είναι έτσι τα πράγματα που δεν μπορεί να μπει σύστημα από άλλη εταιρία. Κι όχι μόνο αυτό, όχι δηλ. δεν πήραμε τίποτα απ' τα λεφτά που "χάθηκα" στις ρεμούλες, αλλά κινδυνεύουμε να πληρώσουμε κι άλλα αφού αν δεν ολοκληρωθούν οι σταθμοί μέσα σε κάποια προθεσμία η συμμετοχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης (γιατί ένα μέρος των χρημάτων προέρχεται από εκεί) θα ακυρωθεί.
Αλλά πλατειάζω. Ξέφυγα από το θέμα. Ο άλλος προμηθευτής τροχαίου υλικού (δηλ. βαγόνια και μηχανές) προέρχεται από τη γαλλική Αλστόμ. Τα περιφερειακά τρένα, τα λεγόμενα ρεγκιονάλ δεν είναι Γερμανικά. Ποιος θα το πίστευε. Εγώ πάντως όχι. Αν μου το έλεγαν θα μου φαινόταν απίθανο. Έλα όμως που το βλέπω καθημερινά. Το είχα εντοπίσει κάποια στιγμή πως στα παράθυρά τους γράφουν "Alstom" την οποία την θυμάμαι πως είναι γαλλική, από την εποχή που δούλευα στην ΤΝΤ. Και τώρα που πηγαινοέρχομαι στο Άουγκσμπουργκ, το βλέπω κάθε μέρα.
Αυτά όλα για τη μεγάλη εταιρία των σιδηροδρόμων την Ντόιτσε Μπαν. Δεν ξέρω τι υλικό έχουν οι άλλες σιδηροδρομικές εταιρίες. Α! Το μετρό είναι της Ζίμενς, βεβαίως.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου