Έχω ξαναγράψει ότι τα (δημόσια) έργα συνεχίζονται όλο το χρόνο και δεν σταματάνε το χειμώνα, παρ’ όλα τα χιόνια, την κακοκαιρία και τις χαμηλές θερμοκρασίες. Τώρα όμως που μπήκε η άνοιξη έχουν αρχίσει έργα συντήρησης παντού, όπου κινούμαι. Εκτός από τις καινούριες που στρώνονται εξ αρχής οι γραμμές σε μετρό, σε προαστιακό κλπ συντηρούνται. Και με το που κλείνουν τα σχολεία οι ανακοινώσεις εντατικοποίησης των εργασιών πληθαίνουν. Θέλουν να εκμεταλλευτούν τις μέρες αυτές που οι μετακινήσεις θα είναι λιγότερες, προφανώς για να μην δημιουργούνται μεγάλα προβλήματα. Για τον ίδιο λόγο και αρκετά έργα γίνονται τη νύχτα από τις 10 και μετά. Καλά, το τι γίνεται για το 4ήμερο του Πάσχα (2 – 6 Απρίλη) δεν περιγράφεται. Παντού είναι προγραμματισμένα έργα και αλλαγές στα δρομολόγια.
Η γραμμή μεταξύ Ουλμ Άουγκσμπουργκ ξηλώνεται και ξαναφτιάχνεται. Τη στιγμή που τα τρένα κυκλοφορούν. Για να μην δημιουργείται μεγάλο μπλέξιμο έχουν κάνει μια κάποια αραίωση. Τα τρένα από Βερολίνο για Μόναχο μέσω Φραγκφούρτης δεν περνάνε από Ουλμ αλλά κάνουν μια παράκαμψη κάτι που σημαίνει μια καθυστέρηση κάπου ένα μισάωρο. Χθες όμως, το τρένο ήταν ήδη καθυστερημένο. Τόσο που σε λίγο η γραμμή θα άνοιγε για τα επόμενα. Και σκεφτόμουνα πως αν καθυστερούσε λίγο ακόμα θα περνάγαμε κανονικά και θα γλύτωνε τα παραπάνω χιλιόμετρα. Και με το που προχωράμε λίγο βλέπω να ακολουθάμε την κλασσική διαδρομή, οπότε φτάσαμε στην ώρα μας στο Μόναχο.
Το είναι είναι κακιά λέξη (μια συνεργασία του Μιχάλη Ρουμελιώτη)
Πριν από 5 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου