Κυριακή 9 Μαΐου 2010

Μαύρισμα

Όχι, δεν είναι ούτε μαυρισμένος, ούτε το τυπικό δείγμα που κυκλοφορεί. Είναι απλά παραδοσιακός!

Τώρα που ήρθε η άνοιξη και τα λουλούδια ανθίζουν, όπως λέει και το τραγούδι, άρχισε ο κόσμος να κυκλοφορεί με ελαφρύτερο ντύσιμο: βγήκαν τα μπράτσα και οι ώμοι έξω, εμφανίστηκαν φουστίτσες και σορτσάκια με ή χωρίς κολάν – καλτσόν. Και ένα περίεργο πράγμα: ενώ γενικά οι άνθρωποι φαίνονται ανοιχτόχρωμοι είναι και αρκετοί μαυρισμένοι. Πώς γίνεται αυτό?

Μια περίπτωση είναι το γεγονός ότι εκτός από Γερμανούς συναντάς και κάθε άλλη φυλή, άρα υπάρχουν αρκετοί σκουρόχρωμοι. Όμως κι εγώ είμαι σκούρος, αλλά μετά από τόσο καιρό με τα μακριά έχω ασπρίσει (χώρια ότι εγώ, μόνο και μόνο επειδή βγήκε ο ήλιος, με θερμοκρασίες 17 - 20 βαθμούς, δεν μπορώ να κυκλοφορήσω με κοντομάνικο). Χρειάζομαι ήλιο για να επανέλθω στα χρώματά μου. Έτσι δεν είναι αυτό ο κύριος λόγος που βλέπεις πολλούς μαυρισμένους. Απλά, κάθε Γερμανός που σέβεται τον εαυτό του περνάει αρκετές ώρες στο σολάριουμ. Που προσφέρεται από διάφορα καταστήματα. Πέρα από αυτό, όταν δει ήλιο (ξεγυμνώνεται ή όχι) απλώνει την αρίδα του να πάρει όσον περισσότερο μπορεί. Βλέπεις κόσμο ακίνητο, μισοξαπλωμένο να κάθεται σαν αποχαυνωμένος να μαζεύει ήλιο. Στα πάρκα αλλά και σε μπιραρίες, καφέ κλπ. Όποτε μπορούν να είναι έξω, στον ήλιο, το κάνουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου