Κατακλυσμός γίνεται από διαφημιστικά φυλλάδια. Άλλα έρχονται με το ταχυδρομείο και με το όνομά σου. Άλλα, απλά τα έχει ο ταχυδρόμος και γεμίζει τα γραμματοκιβώτια (εκτός κι αν βάλεις ταμπέλα πως δεν θες διαφημιστικά οπότε το σέβεται) άλλα σε εφημερίδες, άλλα σκέτα. Κάθε κατάστημα που σέβεται τον εαυτό του θα βγάλει κι ένα διαφημιστικό. Οι μεγάλες αλυσίδες δε μας «ενημερώνουν» κάθε βδομάδα. Τόνοι χαρτί ξοδεύονται άσκοπα. Συνήθως, τους ρίχνω μια ματιά πριν τα πετάξω στην ανακύκλωση. Σπάνια θα βρω κάτι που θα με εντυπωσιάσει. Αλλά θα πρέπει να ομολογήσω ότι κάνουν οικονομία στο χαρτί με τον τρόπο τους. Πώς? με το να χρησιμοποιούν εξαιρετικά λεπτό χαρτί, οι περισσότεροι. Που το κρατάς και λες τώρα θα μου διαλύσουν. Κάτι είναι κι αυτό.
Ένα θέμα που πρέπει να προσεχτεί ιδιαίτερα είναι οι ποσότητες που αναφέρονται στις τιμές. Βλέπεις κάτι (π.χ. ένα καλό κρέας ή σαλάμι ή και μαγειρεμένο) και σου φαίνεται απελπιστικά φτηνό. 1,59 € π.χ. Αν προσέξεις όμως η τιμή είναι για τα 100 γρ. (που η αναγωγή δίνει 15,9 € κάθε άλλο παρά φθηνό δηλ.) ή το ένα κομμάτι. Π.χ. τα λεμόνια έχουν 0,99 €. Αλλά είναι το μισό κιλό. Ή 0,39 € αλλά το κομμάτι! Το πιο δύσκολο δε είναι όταν αναφέρονται σε μη τυπικές ποσότητες: 125 γρ. Άντε να βρεις το κιλό. Βέβαια το γράφουν κάπου με μικρά γραμματάκια, αλλά η πρώτη εντύπωση είναι που μετράει (και οι όπου γης διαφημιστές το ξέρουν καλά).
Το είναι είναι κακιά λέξη (μια συνεργασία του Μιχάλη Ρουμελιώτη)
Πριν από 1 ημέρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου