Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

Στρώματα

Όταν αγόραζα στρώμα στη Ελλάδα πριν από χρόνια, θυμάμαι ότι οι πωλητές προσπαθούσαν να πείσουν για την καλή τους ποιότητα δίνοντας 10ετή εγγύηση. Κάποιοι άλλοι μάλιστα, την ανέβαζαν στα 30 χρόνια (που μου φαινόταν τότε αστείο, αφού μετά από τόσα χρόνια δεν μπορούσα να είμαι σίγουρος ούτε για το αν θα υπάρχω εγώ ούτε η εταιρία του).
Εδώ πρέπει το στρώμα να ανήκει στα αναλώσιμα είδη. Τα είδη δηλ. που τα αλλάζεις τακτικά. Δεν εξηγείται διαφορετικά ο μεγάλος αριθμός από καταστήματα που υπάρχουν με στρώματα. Συνήθως είναι τα κόνκορντ, αλλά και άλλα. Ακόμα και τα σούπερ μάρκετ φέρνουν στρώματα. Περιοδικά (όπως το Λιντλ) ή μόνιμα (όπως το Ρεάλ). Στρώματα που είναι συνήθως από αφρολέξ και από τα οποία έχουν βγάλει αρκετά τον αέρα ώστε να έχουν μικρότερο όγκο και τα πουλάνε τυλιγμένα σε ρολό.
Όχι πως δεν βλέπω διαφημίσεις και για άλλου τύπου στρώματα όπως τα φλεξ, με ελάσματα κλπ. Τα οποία έρχονται και σε αρκετά ανεβασμένες τιμές. Ενώ αυτά από αφρολέξ έχουν από 70 - 100 € το διπλό (140 χ 200 αν ξεφύγεις σε διαστάσεις οι τιμές ανεβαίνουν απότομα) μπορεί να φτάσει και τα 500  ή τα 700 € αν πας για ένα από τα άλλα.
Ενδιαφέρον είναι, ότι, ενώ έχω δει να αγοράζουν στρώματα, δεν έχω δει πεταμένα. Ίσως γιατί για τέτοια πρέπει να υπάρξει συνεννόηση με το δήμο και να τα βγάλει κανείς κάποια ειδική μέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου