Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Η Διαδήλωση της Δευτέρας

Διαδήλωση κατά παραγγελία? Κι όμως ναι. Όταν μου το έλεγε ο Γιώργος, πως συνήθως τις Δευτέρες πήγαινε στη διαδήλωση, τον κοίταζα παράξενα. Διαδήλωση κάθε Δευτέρα? Για ποιο θέμα? Δεν έχει σημασία μου έλεγε. Κάθε βδομάδα κάτι βρίσκεται.
Έτσι ήμουν προετοιμασμένος όταν την συνάντησα μπροστά μου. Στο Μόναχο, απ’ όσο ξέρω, δεν έχει κάτι τέτοιο. Την προπερασμένη Δευτέρα όμως, είπα να μείνω στη Φρανκφούρτη το βράδυ, αφού την επομένη έπρεπε να ήμουν νωρίς στο Μάνχαϊμ που είχα να δώσω θέματα εξετάσεων. Και μιας και η Φρανκφούρτη είναι μόνο 40 λεπτά με το (γρήγορο) τρένο, μιας και στο Μάνχαϊμ είχα μείνει αρκετές φορές ενώ τη Φρανκφούρτη δεν την είχα επισκεφτεί, είπα να τη δω κι αυτή.
Ξεκινάω λοιπόν τη βόλτα στην πόλη, κι όταν φτάνω στο κέντρο είναι μαζεμένοι μερικοί με ένα αυτοκίνητο, ένα ταμπλό, πανώ και μια ντουντούκα. Αυτά που ακούγονται μάλλον δεν ήταν για το μουντιάλ (υπήρχαν και τέτοιοι αλλά σε άλλο σημείο της πλατείας). Πλησιάζω και βλέπω πως είναι για τη διαδήλωση της Δευτέρας. Μη με ρωτήσετε ποιο θέμα είχε τη συγκεκριμένη Δευτέρα. Δεν το έψαξα. Απλά, με εντυπωσίασε αυτό καθ’ αυτό το γεγονός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου