Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Μια Γερμανική Συνταγή: «Πρωινό» Αγροτικό (Bauernfrühstück)

Επειδή αφενός πάντα μ’ αρέσει να δοκιμάζω καινούρια πράγματα και αφετέρου εκτός από τα πνευματικά θέματα μ’ αρέσουν και τα υλικά (αλλιώς πώς θα έφτιαχνα έτσι στρογγυλή την κοιλίτσα μου) να και μια γερμανική συνταγή με υλικά που μπορούν να βρεθούν παντού. Λέγεται πρωινό αλλά εγώ το έχω φτιάξει συνήθως ως βραδινό (και για αρκετά άτομα βέβαια).

Υλικά
800 γρ. πατάτες
60 γρ. βούτυρο
2 κρεμμύδια
6 αυγά
¼ λ. κρέμα γάλακτος
200 γρ. ζαμπόν σε φέτες
1 ματσάκι μαϊντανός
αλάτι, πιπέρι
Πιπεριές (σε διάφορα χρώματα) κομμένες σε ροδέλες
Εκτέλεση
Βράζω τις πατάτες (όχι πολύ), τις καθαρίζω και τις κόβω σε φέτες. Κόβω το κρεμμύδι σε κύβους. Βάζω το βούτυρο σε ένα μεγάλο τηγάνι και τσιγαρίζω το κρεμμύδι. Προσθέτω τις πατάτες και τις πιπεριές να ροδοκοκκινίσουν. Χτυπάω τα αυγά σε ένα μπολ, προσθέτω την κρέμα γάλακτος και ρίχνω το μείγμα στο τηγάνι. Αλατοπιπερώνω, πασπαλίζω με τον μαϊντανό ψιλοκομμένο και από πάνω στρώνω το ζαμπόν.

3 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκαμε και σένα συνάδελφε (μέσω Λιθουανίας) καλά να περνάς και να έχεις κέφια να μας γράφεις πολλά πράγματα!
    Διάλεξα αυτό το ποστ για σχολιασμό διότι ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικό. Πριν χρόνια στο Μόναχο ως τουρίστες μας πήγανε σε ένα πρωινάδικο. Δηλαδή σέρβιρε πλούσιο πρωινό και ήταν δίπλα σε ένα κανάλι-ποτάμι. Μήπως έχεις καμία ιδέα ποιο/που ήταν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενδιαφέρον ακούγεται. Το ποτάμι προφανώς ήταν ο Ίζαρ που διασχίζει το Μόναχο. Αλλά το μαγαζί δεν το έχω υπόψη. Περιμένω από κάποιον που ξέρει. Πάντως, θα το έχω κατά νου να το ψάξω, όταν και όποτε έχω καιρό το πρωί (συνήθως φεύγω από το Μόναχο πριν ξημερώσει και επιστρέφω το βράδυ)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την συνταγή την βρήκα με τον συγκεκριμένο τίτλο στο βιβλίο που μάθαινα Γερμανικά. Όμως σε μπυραρία στη Νυρεμβέργη το είχαν ως κανονικό πιάτο. Πρέπει να ήταν αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή