Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Παξιμάδια και Τυρί

Ποιο παξιμάδι. Το είδος είναι άγνωστο εδώ. Υπάρχουν κι εγώ δεν ξέρω πόσα είδη από ψωμιά ή ψωμάκια, μεγάλα, μεσαία, μικρά κλπ με ηλιόσπορο, με κρεμμύδια, με πατάτα, με σουσάμι, με ό,τι βάλει ο νους του ανθρώπου. Όμως παξιμάδια δεν έχω βρει. Φρυγανιές ναι, κι αυτές στο σουπερμάρκετ που είναι μικρές και γλυκές (προφανώς, έχουν αυξημένη ζάχαρη). Εγώ έχω συνηθίσει να συνοδεύω το τσάι μου με παξιμάδι που το βουτάω και τυρί. Και το παξιμάδι μου λείπει. Όχι ότι το τυρί είναι της προκοπής. Σε μεγάλη «ποικιλία» είναι τα τυριά τύπου ένταμ ή γκούντα. Ημίσκληρα ή μαλακά (μπρι) σε χαμηλή τιμή και γεύση. Αλλά, ευτυχώς, βρήκα στο Άλντι ένα κατσικίσιο που λέει. Υπάρχει και παρμεζάνα, αλλά μπορείς να τη φας σκέτη? Δεν μου ‘ρχεται. Βρίσκω και φέτα «Τυράς» στο Λιντλ κι έτσι λοιπόν, από τυρί τα βολεύω. Από παξιμάδι όμως? Και βέβαια δεν λέει να κάνω εισαγωγή από Ελλάδα (γενικά η ιδέα της εισαγωγής τροφίμων δεν μ’ αρέσει).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου